My beloved home.

Jag ÄLSKAR att bo i hus. Jag kan dammsuga och spela musik kl elva på kvällen utan att behöva mig för att störa grannarna. Jag behöver inte boka tvätt-tid eftersom jag har egen tvättstuga i källaren. Jag behöver inte fundera på hur många jag kan bjuda på en förfest (här går in rätt många, vi har testat). Jag kan gå ut barfota på gräset och behöver inte gå bort till en park (där man knabbt vågar gå barfota ändå pga ankbajs och glas).

Har spenderat kvällen med att städa rätt mycket här i huset. Så nu känns det rent och frächt igen. Har börjat så smått att göra julmysigt, men riktiga julstädningen och julpyntandet kommer lite senare. Har pluggat lite också, men nu är det dags att sova. Blir mer plugg imorgon. Lättare att plugga nu när man kan se skrivbordet igen. Innan var det mest en enda hög av papper och böcker.

Det är också en sak som är skönt med hus, det finns plats för både köksbord och skrivbord så jag slipper plugga i köket. Najs. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0