Det blir inte alltid som man har planerat...

Hade ju tänkt att jag skulle bege mig till Hässleholm för ett simpass idag också. Tisdagens träning gav mersmak. Men hade ju glömt att jag är tvungen att fixa min ansökan till det tyska universitetet idag, vilket innebär att jag antagligen inte kommer att hinna hem för att byta tåg så att jag hinner i tid till träningen. Får bli ett pass på gymmet istället, eller simhallen i Bromölla, men tror på gymmet. Det var ett tag sen nu, börjar bli sugen på att lyfta lite hantlar igen. Kanske ska skapa mig ett nytt gympass på tåget hem?

Det känns som att vardagen är väldigt komprimerad för att man ska hinna med allt just nu. Terminen är verkligen på sitt upplopp. Med lite drygt 2 veckor kvar har jag bara 1 uppsats och 2 salstentor kvar. Känns verkligen inte stressigt... alls! Ser väldigt mycket fram emot ledigheten. Ska förhoppningsvis få rätt på mina kartonger som stått i källaren sen typ flytten i somras. Hade tänkt bli klar lite tidigare med det, men men... Sen ska jag ta en grym julstädning där hemma med.

Blir till att göra ny träningsplanering för de första månaderna 2010 också. Men tror att jag ska ta den planeringen med en nypa salt. Det blir ju inte alltid som man har tänkt sig. Men, det kan bli ganska bra ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0