En timme på löpbandet.

Löpning måste vara en av de mest effektiva träningarna som finns. Brände över 700 kcal (enligt löpbandet iaf) på en timme idag. Drygt en mil blev det. Inte så snabbt egentligen, middagen fanns nog fortfarande kvar i magen eller så börjar jag tappa på min kondition. Men efter timmen på löpbandet och lite magstyrka kände jag mig mycket nöjd med mig själv. Synd att jag inte kan säga det samma om dagens pluggande...

Dock tyckr jag att det är MYCKET roligare att springa ute än på löpbandet. Men det är ju så mörk ute nuförtiden. Jag gillar inte att springa ute själv när det är mörkt... alls! Blir kanske en runda lite tidigare på dagen på söndag. Ska du med mamsen? I fall jag inte måste plugga, får se hur effektiv jag lyckas vara på fredag.

Ska bli så skönt med julledighet. Då ska jag pyssla om mitt hem, träna och SOVA! Mmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0