The monotonous round of everyday life...

Först vill jag bara tacke er som skriver kommentarer. Det är verkligen kul. :)

Idag har varit en riktigt grå vardag. Har pluggat en del, men inte så mycket som jag borde. Har plockat iordning lite, men har ändå rätt stökigt i köket. Skulle träna, men kunde inte ens masa iväg mig till tåget. Orken borta. Ser vääääldigt mycket fram emot helgen då jag bara behöver koncentrera mig på träningen och eventuellt på lite tyska mellan passen. Bra att åka på läger när kontot nästan är tomt också, behöver inte handla lika mycket mat.

Appropå mat, om någon som läser detta har ett bra recept på en rolig och god sallad som jag kan variera mig med som är det varmt välkommet. Äter för lite grönsaker just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0