Back on track!

Jag älskar träningsläger! Dels för att man blir så taggad till att fortsätta träna, men också för att man får träffa så många trevliga människor. :)

Helgen spenderades i Jönköping med 4 pass livräddning, 2 på lördagen och 2 på söndagen. Fötterna fick utså rätt mycket aj-aj eftersom jag inte simmat så mycket med fiberfenorna sen Kanada. Armarna blev lite småtrötta av all dock-bogsering också. Men det är det värt! Lördagskvällen blev lugn, med smågodis och massa prat i vår stuga på campingen. I ett rum med 2 våningsängar och ett bord lyckades vi baxa in i princip hela lägret. Mycket mysigt.

Trodde jag skulle vara sjukt seg på simningen idag, och visst var jag trött, men det gick rätt snabbt ändå. Körde lite uppifrån (från startpall) och 13,0 resp. 12,9 på 25 fritt samt 30,7 på dubbla sträckan är helt okej. Speciellt med tanke på att 50an var det sista vi gjorde på träningen, och då var jag sjukt trött.

Nu ska jag hoppa ner i sängen med min bok (en tysk bok om kärlek över gränsen när tyskland var delat i Öst och Väst, verkar rätt bra). Får se om jag orkar läsa så långt som jag planerat. Imorgon blir det grammatikföreläsning och så måsta jag börja på min uppsats snart. Lättare sagt än gjort dock...


Kommentarer
Postat av: Ana

Alltid sådan fart på dig! Få se om jag dyker upp den

1:e...vi bestämde igår att vi nog skulle ha ett litet party dagen innan,,,jaja, få se!



Kramis

2009-10-20 @ 07:00:45
URL: http://friskisense.blogg.se/
Postat av: Cissi

Kul att du åxå börjat blogga, här får man konkurrens:P

Kul att ni hade trevligt å skoj på lägret!! Ibland önskar ja att ja kunde va på 2 ställen, Kör hårt!!!

2009-10-20 @ 17:33:13
URL: http://cissi-s.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0