En gröngöling i bloggvärlden...

Har länge funderat på att starta en blogg. Men, som mycket annat när det gäller mig, har det varit mycket snack och lite hockey. MEN! Nu har jag äntligen tagit mig själv i kragen och gett mig ut i bloggar-djungeln, försiktigt trippande helt utan karta och kompass. Tänkte att jag skulle ta mig fram lite på känn. Så tillsvidare får ni stå ut med bristande design och liknande. :)

Tanken är att bloggen ska fokusera kring träning och liknande, eftersom det (vanligtvis) upptar stor del av min fritid. Sista 10 dagarna har jag dock inte varit så motiverad... vet egentligen inte varför... Antar att det kommer att smyga in en hel del vardagsblaj och små funderingar också.

Egentligen kan man väl säga att bloggen är till för alla som har ett mål de vill nå. Och för dem som ännu inte hittat målet.

Per aspera ad astra!


Kommentarer
Postat av: theres

tjena kompis=) va kul att du skaffat blogg nu=)

har också funderat på det, men inte blivit färdig!

hoppas allt e väl=) får ha den där tjejmiddagen hos er nån kväll!!

kram

2009-10-20 @ 15:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0