Tack far och bror

Ibland har man det bra. I morse (som förövrigt var sjuk kall, speciellt eftersom jag inte hittade mina tjocka vantar) när jag cyklade till tåget var allt som vanligt hemma. När jag kom hem (efter att ha varit på grammatikföreläsning i Lund) hade sambon, pappa och lillebror byggt klart staketet ut mot vägen. Är extra nöjd eftersom jag, efter många om och men, fick som jag ville med utseendet (kolla in bilden), Tycker att resultatet är grymt bra och tror att Martin är nöjd också. Vi har pratat om det där staketet några veckor nu, men det har inte riktigt blivit av helt enkelt. Så när pappa ringde och sa att de hade lite tid över böev jag överlycklig och nu är staketet färdigt. Najs! Tack far och bror för det.

Ikväll blir det bio med sambon och imorgon bär det av till Jönköping för 8 timmar plaskande. Ska bli riktigt kul. Träningsläger brukar alltid höja träningsmotivationen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0