Borta och tillbaka.

Jag vet att jag har varit urusel på att blogga men det är nog inte riktigt min grej. I alla fall inte på hemmaplan. Nu när man befinner sig i ett annat land och ska vara iväg i 4 månader känns det desto mer relevant. Fast vi får väl se hur det går. ha inte för höga förhoppningar på mig. Idag tänkte jag mest lägga upp lite bilder - som får tala för sig själv.

Skrivbord, säng...

bokhylla och garderrob. Vad behöver man mer?

Utsikten från min balkong är väl inte så spännande. Men jag har en balkong i alla fall. :)

för 35 spänn är helt okej. Supergod!

Än så länge har jag inte hunnit börja plugga. Ska på första föreläsningen imorgon. Hoppas att det jag har valt ut fungerar nu så jag inte måste börja om från början. Ska på en språkkurs också så jag putsar min tyska ytterligare. Oh, för er som inte vet så pluggar jag i Tyskland nu. Men nu är det dags för sängen för måste upp tidigt imorgon och gå till Hausmeister och be om en skruv. Gute Nacht und schlaf gut!


Kommentarer
Postat av: Cissi

hej Maria!

Fan va kul att du kommit iväg nu,jag kommer följa din resa som en igel:)

Vart i tyskland var du nu igen?

Ha det bäst! KRAM

2010-04-09 @ 09:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0