Löptur i snålblåst.

Vädret idag har varit grått, kallt och blåsigt och helst ville jag bara dra täcket över huvudet och somna om och sedan spendera resten av dagen i sängen med en bok och ngt gått att snaxa på. Men så blev inte fallet eftersom jag hade en del inplanerat som tvunget skulle klaras av idag.

FÖrutom undertäcknande av hyresavtal, en fika med nya kompisarna, handlande, klureri av kurser, tvätt och samtal med en av mina professorer har det även hunnits med ett träningspass.

Trots skitvädret pallrade jag mig nämligen ut för en löptur på ca 5,2km (om kartan stämmer och jag har mätt och räknat rätt vill säga) vilket tog 28,39 - och det är helt okej, speciellt med tanke på att jag fick stå still typ 1 minut vid rödljus. Efter löpningen blev det benstyrka, fotträning och stretching och 1,5 timmar senare kände jag mig rätt nöjd med mig själv. :)

Nu väntar förberedelser inför morgondagen som blir en låååång dag med skola 9-18. Naästan alla mina föreläsningar har hamnat på samma dag. Fast kanske ändrar lite på det. Inte säkert än. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0