yyyyyyYES!

Bästa energikicken någonsin!

Glöm kaffe. Glöm Red Bull. Glöm en lång natts sömn. Vad som verkligen får en att vakna till iv och få massor av energi inför dagen är ett positivt besked, för mig...... fyndet av en ny simklubb. Den andra passade inte alls, hoppas på bättre resultat den här gången! Woha. Är extra nöjd eftersom jag trodde att jag skulle bli tvungen att ge mig ut och springa i kalla regnvädret, men nu kan jag åka till simhallen i kväll istället.

Laddad till tusen inför dagen nu. Ska se om jag kan hitta lite litteratur till mina kurser. Eller försöka lära mig hur man sparar grejer på min externa hårddisk. Är inte så grym på teknik.

Och ikväll blir det nog lite vin med the girls. Hoppas på att få smaka snapps från Ungern med.

GÖTT MOS!! - som ngn jag känner brukar säga. :)



Gammal bild från träningsläger på Cypern.


Kommentarer
Postat av: Lina

Du har väl sett lite själv av hur han är, även om det var ett tag sen..

Till något roligare - Grattis till nya simklubben!

Du har hört att morfar/farfar är bättre va? Så glad över det, att han är kontaktbar igen så att han kan meddela vad han vill.

2010-04-21 @ 17:32:43
URL: http://www.adperpetuum.tk
Postat av: Christina LindWinell

Hoppas av hela mitt jättestora hjärta att du hittar en klubb som passar dig!!! Du är så enormt inspirerande så det behövs vare sig kaffe eller Red Bull - räcker att jag tänker på dig :-)

2010-04-21 @ 20:06:22
Postat av: Bögen från Dalarna

Åh, spännande! Är själv gammal simmare. :)



GÖTT MOS, yeah!



Och jag tänkte inte som du, men det är smart; att bergochdalbanor också är läskiga i början. Bra motto! Haha. Men det blir nog bra. Får se i framtiden om tåget blir till verklighet. :D

2010-04-22 @ 00:35:42
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0