Abschiedsparty!

Sjukt vad tiden går fort. Ikväll är det avskedsfest. Inte mycket tid kvar här i Greifswald nu. Vart tog de här 4 månaderna vägen. Juli ut blir jag här, men sen är det hemresa som gäller. Eller, ska ju hem en sväng på läger och nästa helg blir det tävling i Warnemünde.

Hade språkkunskapstenta igår och idag har jag suttit och förberett en muntlig tenta. Har två sådanna på måndag.

Men nu ska jag ut på balkongen och ta mig en öl. Blir klänning kvällen till ära. Förhoppningsvis kommer bilder imorgon. Hade tänkt ha vilodag imorgon, men nu blev det det idag pga halsont så vi får väl se. kanske blir en löptur i lördagsnatten.

Trevligt fredagskväll på er!

PROST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0