Avskedfest och fototävling.

Igår var det avskedsfest och fototävling. Kom på tredje plats och vann en kopp, en nyckelkedja och en penna med universitetets logga/namn på. Kul! Fotot som vann var faktiskt superbra också.

Efter en liten förfest hos mig åkte vi alltså på avskedsfesten, där det som sagt bjöds på fototävling, grillat, livemusik och skön stämning. Vid ett-tiden eller nåt sånt drog vi vidare till en gay-fest haha. Sjukt bra stämning och skönt skum mix av människor. Vi var ju rätt många hetero också. Tror det var det redan innan vi kom med. Var verkligen sjukt mycket olika människor där. Ingen den andra lik. Kul. Dansade gärnet i en och en halv timme innan minna fötter sa ifrån. Man kan inte dansa hur länge som helst i ballerinaskor.

I säng klockan 3, vaknade rätt tidigt pga att det blir så ljust i mitt rum. Men låg kvar till halv elva i alla fall. Har i princip pluggat hela dagen fram till nu. Tar sjukt lång tid, speciellt att läsa tysk flumlitteratur från 1700-talet. Har gjort roligare. Varmt som sjutton har det varit med. Men nu är det nog lite svalare så ska ta mig ut på en lätt jogging hade jag tänkt. Innan det blir kolsvart ute.


Förfest.


På avskedsfesten.
(Fler kommer på Facebook.)


Min bild som kom på 3e plats.


Vinsten. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0