Fredag.

Gårdagen bestod av plugg, träning och.... ja, det var väl i stort sätt det. Fick en del gjort på uppsatsen, hade velat skriva lite mer, men det började åska och blixtra som bara den så tyckte det var bäst att dra ut sladden. Fick läsa igenom litteraturen som evenetuellt ska användas så fick lite gjort i alla fall.


Himlen var nästan nattsvart, mitt på dagen. Och gatan svämmades nästan över efter 2 minuters ÖSregn.

Styrkeräning stod på schemat.
Blev uthållighetsstyrka med grabbarna. 5*45 sek med 45 sek vila. 2 min vila mellan övningarna. Jobbigt. Är minsann inte van vid att köra 5 set. Känns i musklerna idag. Men en löptur ska vi väl orka med?! :) Ska snart ge mig ut. Är i alla fall uppehållsväder idag, men lite blåsigt och lite molningt. Förhooppningsvis kommer det i alla fall vara varmt på min balkong sen så jag kan soooola lite.

Visst ja, fick ett kul besekd igår. Uttagen till NM-truppen (Nordiska Mästerskapen i livräddning) i höst. Rolig överraskning. :)

Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Ja det tycker jag med! Det finns alla typ av kroppar, dom borde inspirera alla. Det är vi som köper grejerna liksom!!

Jag älskar att se kurviga och lite vältränade kvinnor, är trött på att alla ska vara storlek 32.



Hoppas du har en fin dag !<3

2010-06-12 @ 14:13:47
URL: http://babymelody.blogg.se/
Postat av: joey

ush tråkigt med regn. tycker de kan bli lite sol nu

2010-06-12 @ 14:47:27
URL: http://hunsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0