Lördag.

Dagens uppgifter städa bokhylla, jobba med uppsatsen, träna kopplingar och vara ute i fina vädret är alla avklarade, med variernade resultat. Bäst lyckades jag nog med bokhyllan som är superren och snyggt organiserad nu. Sämst med kopplingarna. Det var inte det lättaste att sitta på trångt studentrum och försöka koppla torpeden runt ett stolsben. Blir nog bättre om jag tar med torpeden till simhallen och kör lite runt "flaggstången" efter simningen.

Hade lite ont i halsen i morse och min tå är helt förstörd så vi får väl se hur det blir med löpning imorgon. Visserligen känns halsen mycket bättre, det var nog bara morgonhalsont, men min tå mår dåligt. Nageln gick ju av och nu håller den på att växa ut igen. Tror att den växer in i tån, för det varar och gör ont. Får se om det går att få på löparskorna imorgon. Annars kanske jag kan ta ett barfota-löppass på stranden. Något måste man ju göra. Längtar till simhallen på måndag.

Ikväll blir det ut i fina vädret och dricka lite vin.


Kommentarer
Postat av: jessica [ myckelite om litemycke ]

tack tack :D



2010-06-06 @ 18:44:45
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0