Morgonplask.

Vilovecka förra veckan. Blev ett lätt löppass med mamma på ca 1,5 timme dock. Har börjat ställa in min pulsklocka med distansmätare som jag nog kommer ha mycket nytta av i framtiden. :)

Idag var första simpasset efter tälingen. Var sjukt trött efter två nätter med för lite sömn. Men det var som vanligt skönt att komma i vattnet igen. Blev ett bra teknikpass på 1 h 20 min och 3000 meter. Skön start. Tur att de andra har lugn vecka så man inte måste börja på max.

Extra nöjd över mig själv för att jag orkade gå upp i morse även fast Martin fick ligga kvar i sängen och sova lite till. Kröp ner igen efter träningen och sov en timme till. Fin start på dagen.

Tyvärr har det regnat nästan hela dagen men har ändå varit ute en del. Gått på stan och så. Imorgon ska det nog bli finare så då blir det lång cykeltur. :)


Kommentarer
Postat av: Marie - Utmaningen!

svar; till kesoplättarna varierar jag mej nästan så gott som varje gång jag gör dem, men jag blandar ägg, keso och havregryn, sedan tillsätter jag annat beroende på vad som finns hemma:)



godast blir de när jag har rödlök i;)

2010-06-02 @ 10:21:44
URL: http://rockspots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0