Nationaldagen...

... har inte varit annorlunda någon annan dag här i Tyskland. Sov inte så länge som jag ville efter den sena gårdagen (förstår inte hur klockan hann bli 3 innan jag kom hem) men vaknar man så vaknar man. Gårdagskvällen var hur go som helst. Satt först i hamnen med Marie och delade en flaska vin i solen och sen blev det födelsedagskalas och studentfestivalavslutning.

Idag har jag tvättat, solat, varit på djurparken (ja igen) och planerat kommande veckan. Tyvärr har inte all tvätt torkat än trots att det varit superfint väder. (Minnesnotering: tvätta tidigare så tvätten hinner torka innan solen försvinner från balkongen.) Nu hänger det som inte hunnit torka på alla möjliga ställen i mitt rum. (Har bl.a. hittat ett nytt användningsområde för torpeden.) Ikväll blir det lugnt. Tror jag ska ha en pyssla-om-mig stund med kroppsskrubb, fotfilning, nagelmålning och sen kanske dra igång en film med.

Längtar till simhallen imorgon. Ska bli supergött att få plaska lite igen! Ska börja med styrketräning med. 2 gånger / vecka lagom? Funderar på om jag ska vara med på en livräddningstävling i Rostock i juli. Är ju bra träning inför MVM. Tyvärr är inte "min" sträcka med, men finns ju annat liknande som jag kan köra. 

Bilder från helgen:


Kläderna från igår. Bytte dock jackan mot svart kofta. Värmer mer. Känner mig riktigt nöjd med tubtoppen i alla fall.

    
I solen i hamnen. :)


Fullproppad balkong. Gött med balkong i söderläge. :)

     
   
Matvrak i djurparken. Så sjukt söta!


Kommentarer
Postat av: Christina LindWinell

jag vet när vi köpte dom ögonen

2010-06-06 @ 22:47:54
Postat av: Dannie

tackar! :D

2010-06-06 @ 23:03:39
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/
Postat av: Em

Det ser ut för att du har haft en riktig mysig helg. När det gäller träning och hur ofta, så fråga på gymmet. De har de bästa råden är min erfarenhet. Tränar man inget annat, brukar de säga 3ggr per vecka.

2010-06-07 @ 06:34:02
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: CISSI

SV Tack! :)

2010-06-07 @ 16:51:59
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: Baby Melody

Du har cool stil tjejen!:)



Ha en fortsatt trevlig dag!<3

2010-06-08 @ 14:38:57
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0