no time

Solen skiner idag igen och jag sitter inne och jobbar med uppsatsen. Snart klar hoppas jag. Så prioriterar ju inte att skriva här om man säger så, det händer ändå inte så mycket pseciellt för tillfället. Tänkte lägga upp några bilder från midsommar bara. Var på Raggarfest + 25årsfest för Ricki.

Har kollat vädret för helgen. På lördag ska vi ut och åka båt, ska bli 30 grader och sol. Hoppas det stämmer. Det är jag minsann värld.



Riktigt nöjd med outfiten. :)


Många fina klänningar på tjejsidan.


Sorry grabbar, inte lika fint på killsidan helt enkel, haha.


Mormors gamla klänning gick sönder i en söm så bytte till andra kläder.
Martin & Jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0