En vecka...

Har varit en vecka i Sverige nu. Tiden flyger iväg. Snart dags att åka tillbaka till Tyskland men antar att det kommer att gå lika fort tillls nästa Sverigebesök (midsommar).

Idag har det blivit mycket plugg. Inte så roligt att sitta instängd när solen skiner, men vill man lära sig nåt och lyckas på tentan är det bara att bita i det sura äpplet och ta sig i kragen och alla andra klyschor som kan passa in. Fick mig en eller två timmar i solen under plugg-pausen i alla fall. Rensade ogräs i min rabatt. Ett livslångt projekt det där. Har ganska mycket kvar, men det är rätt rogivande med. Ska lägga kantsten också, i augusti tror jag. Shit, det är kul med hus och trädgård. Fast mycket jobb. Oh, köp larm med utryckning har vi också gjort. Inte för att vi har så mycket av värde, men känns tryggt ändå.

Martin lagade god middag till mig, men jag lagade ju mat igår. Himla jämställda vi är ibland. Ska plugga lite till sen ska jag gå och ta han om köket så det är fint tills han kommer hem från golfen.

Jag har inte tränat idag. Inte idag heller. Har vilovecka. Kanske blir lite löpning med mammi på lördag.

Nu är det dags att ge sig på översättninge igen!! Tenta imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0