Morgonpass.

05.15 - Kolckan ringer.

Trött, eftersom jag sovit sämre än vanligt. Blir så ibland när jag känner att jag måste upp en viss tid, vill inte försova mig så är beredd att vakna när som helst. Plus att jag ville somna snabbt eftersom jag skulle upp tidigt och bara det gör ju att man blir mindre avslappnad. Ibland är jag bara knäpp.

Hur som helst lyckades jag ta mig upp och få i mig en liten frukost innan det var dags att trampa iväg mot simhallen.

100 broken nerifrån (segt) massa ben och ännu mer medley och 4500 meter (1h35minuter) senare var jag nästan död. Blev ett långt avsim för kände mig fortfarande seg i kroppen sen gårdagens pass, blev inte mycket avsim då inte. Får se om jag hinner simma imorgon annar blir nästa pass på torsdag. Gött att vara på gång på riktigt igen.

Känner mig i alla fall grymt nöjd med att dagens träning redan är avklarad. Snart bär det av mot skolan.

Kommentarer
Postat av: Christina LindWinell

Bra jobbat! Du vet att även jag tränar, på min 50-åriga nivå. Känner att jag utvecklas. Det är lön för mödan. Ge järnet!!

2010-05-04 @ 21:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0