Mustaschkampen!

Tänkte hjälpa min vän Markus att driva hans Mustaschkamp frammåt. Läs - begrunda - skänk 50kr!!

"Under lördagen tog min mustaschkamp en vändning o sköt i höjden ordentligt. När jag först startade denna insamling gjorde jag det för att det var en kul grej och för en god sak o hoppades på att få in kanske 500 spänn.... Nu är siffran över 5500:-
Jag satte ett möjligt mål på 5000:- innan den 28 maj. Idag är det den 16e maj.

Detta är inte min mustaschkamp. Detta är vår mustaschkamp. Vår kamp mot prostatacancern.
Jag är bara den håriga överläppen utåt o alla ni som väljer att ge en gåva till cancerfonden är dom verkliga kämparna.

I den skrivande stunden är vår insamling den 15 bästa totalt i HELA Sverige. Det säger inte lite det.

Det är fyra dagar kvar till kommunvinnarna presenteras över hela landet o dom kommer att tillsammans med 20 storsamlare att gå till final o fortsätta sin insamling ytterligare en vecka.

Och vad innebär då detta???

Givetvis krävs det mer av oss... Och då menar jag alla.
Ni som inte har tagit upp mobilen o skickat ett sms än gör det. Eller skänk valfritt belopp via internetbanken. Länkar finns längre ner.

Och ni som redan har skänkt en gåva ska ta det ett steg längre o börja tjata på era vänner, flickvänner, pojkvänner, mamma, pappa, bror, syster, övrig släkt, lagkamrater, facebook vänner, folk ni inte ens känner: Skicka ett sms o skänk 50 spänn. Det är hur enkelt som helst.
Och givetvis får man skicka hur många sms man vill =).

SMS:a BESEGRA 3015 till 72988 för att skänka 50 kr till insamlingen. Om du skriver in ditt namn efter insamlingens idnummer kommer det att synas på gåvan. Annars blir din gåva presenterad som anonym.
Exempel: BESEGRA 3015 Johan Ek

http://www.cancerfonden.se/sv/mustaschkampen/Kampa/Insamlingar/?collection=3015#donate

Följ alla kamper på : http://www.cancerfonden.se/sv/mustaschkampen/Kampa/Insamlingar/?show=Amount


Jag Marcus Svensson, stolt bärare av mustasch, bugar o tackar ödmjukast för alla gåvor som kommit in.

OBS: Varenda peng går till cancerfonden."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0