Umtumlande dag.

Kunde inte somna igår. Upp 05.20 trött som attans. Morgonträning. Gick bra. Härligt trött efteråt.
Fick reda på att farfar gått bort. Var väl väntat så man borde vara förbered, men det känns ändå sjukt konstigt. Jobbigt.
I skolan hela dagen. Intressante föreläsningar för en gångs skull och seminariet gick också bra. Skönt att skingra tankarna lite.
Ett par av mina nya vänner såg att jag inte riktigt var mig själv. Härligt med lite stöd när de "vanliga" vännerna är så långt bort geografiskt sett. En kram satt fint.
En snabb visit på födelsedagsfest på kvällen. God mat, trevligt folk, men jag var inte där till 100%.
Nu är jag trött och har ont i huvudet. Sängen kallar. Kanske läsa lite i min bok Vollidiot.
Imorgon kommer mor och bror på besök. Trevligt. Bra att det kommer nu när jag ändå inte får festa för verkar vara mycket fest på gång imorgon.


Kommentarer
Postat av: Marie - Utmaningen!

ush beklagar sorgen=(

känns skönt med en kram när livet är jobbigt.

2010-05-12 @ 08:33:08
URL: http://rockspots.blogg.se/
Postat av: fine

Åh va häftigt med livräddning. Jag simmade lite som ung, och kommer ihåg livräddningen från skolan... den där dumma orangea dockan som bara sjönk och sjönk ;)

2010-05-12 @ 09:24:21
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0