Träningssammanfattning v. 48 + lite bilder från lägret

Måndag:
Powerwalk med hunden + core. 40+25min.

Tisdag:
Styrka: Rygg, Bröst, Axlar, Ben. 45min.

Onsdag:
VILA

Torsdag:
Mental träning - Avspänning del 1. 17min.

TRÄNINGSLÄGER:

Fredag:
Simning. 90min.
Core. 60min.
Simning. 60min.
Föreläsning.

Lördag:
Fensim. 105min.
Teori: Fensim.
Fensim. 105min.

Söndag:
Livräddning: tow. 90min.
Livräddning: carry med och utan fenor. 120min.

Idag (måndag) blir det vilodag. Var riktigt trött efter sista passet igår. Bra vecka!


Till sisit: Lite bilder från lägret, närmare bestämt från lördagens fensimsträning:


Här ser jag ut som en elefant i min nya snorkel. 
Ja, den ska sitta framför ansiktet och inte i sidan. :)


Alla lysnar uppmärksamt på instruktioner.


Så här kan det se ut under ett fensimspass. 


Dags att starta igen. :)







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0