Dagens kost 2011-11-23.

Frukost:
½ burk lättkvarg med 1dl blåbär och 1 dl hallon.
1 Omega-3 advanced.
1 msk Vimi-Pro blandat i ett glas vatten.
1 kopp te.

Mellanmål:
1 Diet Pro Advanced drink (blandad med vatten)

Lunch:
Kräftsallad. (Isbergssallad, 1 avokado, 1 tomat, kräftstjärtar, lite majonäs).
2 knäckebrödskivor.
Vatten.
1 kopp te efteråt.

Innan träning:
1 BCAA HARD CORE.
(Fick med ett provex från GymGrossisten. Tänkte att det är ju lika bra att prova. Mycket god var den och träningen gick bra men om det beror på drinken eller inte låter jag vara osagt. Var rätt najs att få i sig nåt litet innan gymmet i alla fall.)

Efter träning:
1 Optinut.

Middag:
Omelett gjord på 2 ägg, 2msk lättmjölk, 40g kokt skinka, 1 tomat, lite ost och kryddor (salt, peppar och sambons egengjorda chilipulver) med lite flytande margarin i stekpannan.
Vatten.
1 stor kaffe med lättmjölk efter maten.

Nu tänker jag hålla kväll. Kanske mumsa i mig lite kräftstjärtar eller ta mig en kopp te eller varför inte båda. :)

Bra dag idag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0