Seg

Idag har varit en riktigt seg dag. Orkar inte riktigt göra nånting, fast har en del som borde bli gjort.
Känner mig mest sliten i kroppen, spänd, stressad, trasig...
På torsdag har jag en massage inbokad, ska bli riktigt skönt och välbehövligt. Får se hur mycket min massör skäller på mig den här gången. ;)

Ser även fram emot träningslägret om några veckor. Bpkade tågbiljetter idag. Fy sjutton vad dyrt det är att åka tåg. Men ska bli gött med några dagar i bassängen, träffa alla roliga försvarsmakt-kompisar och besöka mitt gamla regemente. :)

PT-träffen förra veckan gick bra. Tyvärr rann mina planer om ett sponsor-samarbete ut lite i sanden eftersom han redan hade vldigt många kunder och inte direkt behövde mer publicering. Har två andra som jag ska kontakta också. Lyckas inte det får jag väl fundera på om det är värt pengarna eller inte...

Nu ska jag i alla fall ta tag i en rapport som jag behöver gå igenom inför skrivandet av examensarbetet. Mindre lockande, men det behövs...

Ikväll blir det inflyttningsfest hos två kompisar. Trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0