Om en vecka...

befinner jag mig i Alicante i Spanien. Har förhoppningsvis fått ett eller två träningspass i kroppen och laddar mentalt inför tävlingarna som drar igång på torsdagen. Ska bli riktigt kul!

Idag har varit seg dag. Seminarium i skolan som slutade med att vi hade en livlig diskussion om lärarutbildningen innehåll och upplägg. Efter lite mat begav jag mig till simhallen för ett livräddningspass. Körde igenom "kritiska moment" inför tävlingen. Känns ganska bra.

För övrigt är jag så sjukt trött. Skumt! Och har en surrande känsla i halsen... inte (!) bra. Ska ta och fixa lite mat så kanske man piggnar till. Och trycka i mig C-vitamin så jag inte blir sjuk nu.

O, visst ja, måste ju plgga lite till med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0