Fenträning.

Dagens träning blev ett fensimspass. Teknik med snorkel, längddyk och en bra serie frism med gummifenorna. Körde 3 varv av följande: 100 frisim fart 2(+) st. 1,30 + 4x50 frisim fart 4 (fullt ös) st. 45. 30 sek extra vila mellan varven. Totalt blev det 2300 meter på en timme + 30 min landträning (styrka ma/ry, balans, stretch) direkt efter. 1,5h träning alltså. Om någon livräddarkompis vill ha hela passet så är det bara att säga till.

Imorgon ska jag köra långpass med KSLS - 3 timmar! Det var länge sen. Om ni inte hör mer från mig efter det här så kan ni räkna med att jag dog på det passet, haha.

Men nu - åter till pluggandet! Har lite mer energi nu i alla fall, efter en lång paus med hundpromenad, lunch, träning, middag och lite påskpyssel här hemma. Nu kör vi någon timme till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0