Jag lever.

Fredagens pass var faktiskt inte SÅÅ jobbigt. Blev rätt blandat och avslutades med vattenpolo. Men 3 timmars träning känns ändå i kroppen. Vi simmade bland annat 3 x (9x 100) med reflexväst! Bra motstånd! :) Ska jag nog göra fler gånger.

Igår körde jag ett löppass. Sprang först ett lugnt varv (1,5km), sen ett snabbare varv och sen tänkte jag köra ca 5 ruscher i uppförsbacke. Det tyckte inte min kropp. Det hög till riktigt ordentligt i sätesmuskeln redan vid första steget på backen. Fick helt enkelt lunka till bilen och köra hem. Väl hemma kunde jag knappt gå från bilen till dörren, så ont gjorde det. Hade svårt att belasta benet resterande delen av dagen igår. Idag är det lite bättre. Tur det är vilodag idag.

Ska göra en träningssammanfattning sen. Tror det blev en rätt bra vecka. :) Nästa vecka blir det mer livräddning igen. Tävling om två veckor ju!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0