Åt pipsvängen.

Fattar egentligen inte ens varför jag gjorde en träningsplanering för denna vecka. Eller jo, det gör jag ju... Men den har inte blivit uppfylld. Är verkligen på upploppssträckan på uppsatsen nu. På måndag 8.00 ska min handledare ha det färdiga manuset (därefter tänker jag fira måndag med träning i alla fall) och på onsdag ska den in! (Alltså lär det bli vilodag på tisdag.) Men det viktigaste är nu att få klart uppsatsen. Men jag börjar ana ljuset i tunneln.

Idag hade jag planerat ett simpass typ nu i alla fall, men istället sitter jag här toksnorig med trötta ögon, småfryser titt som tätt (resten av tiden fryser jag absurt mycket) och känner mig inte allas lockad till att träna. Istället tänker jag fila lite till på diskussionen, åka till skolan och låna en bok och försöka få tag på två engelska artiklar som kan vara användbara om jag hinnner läsa dem och sen ta en liten tur på stan. Behöver ny vattenflaska eftersom den nuvarande läcker löligt mycket och kanske en ny träningsdagbok för jag gillar inte den jag har nu. Vill ha den jag hade förra året.

Fick inbjudan till Danska Mästerskapen idag. Tagg! Sjukt sugen på att köra lite lopp. Men den det är inte förrän 21/4...

Nu ska jag återgå till att försöka diskutera lektionsklimatets roll i elevernas val av undervisningsfrom (könsblandad eller könsuppdelad) i idrott och hälsa.


Denna bild skulle ju ligga som header men jag råkade visst ta bort den... Ska fixa till det sen, när skolan inte kräver lika mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0