Kostschema v. 3-4 2012.

Kostschema v. 3-4 2012


Vardagar upp 6.30 (5.00 måndag). Promenad innan frukost.


Ca 7.15. Frukost: ½ burk lättkesella som mixas med 2 dl bär, 1 Omega-3 advanced, 1 msk Vimi-Pro i ett glas vatten. Ev. en kopp grönt te, gärna med citron i.


Ca. 10.15. Mellanmål: 1 Diet Pro Advanced drink blandad i vatten.


Ca. 13.15. Lunch: Blandad sallad med kyckling/tonfisk/skaldjur. Vatten.


Ca. 16.15. Mellanmål: 1 Optinut. Vatten och/eller grönt te, gärna med citron i.


Ca. 19.15. Middag: 125 g lax/kyckling/magert kött, sallad, potatis/varma grönsaker. Vatten.


Ev. kvällsmål t.ex. 2 kokta ägg eller 1 avokado om jag är hungrig.


Om jag tränar kvällspass får jag ändra lite/lägga in ett litet mål till.


Om man tränar efter frukost tar man mellanmålet efter träningen. Då kan jag byta plats på drink och bar. Eventuellt blir lunchen också tidigare då, för det är lite sent att äta kl. 13.15 om man t.ex. har tränat 8.30-10.00. Motsvarande gäller om man tränar efter lunch.


Innan träning BCAA.

Tror detta kan blir bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0