Träningssammanfattning v. 10

Måndag:
Vilodag'

Tisdag:
Styrka + simning (helkroppsstyrka + lätt sim) 1,5h
Mental träning: CD Avspänning Del 1. 20 min

Onsdag:
Livräddning (morgon). Bogseringspass (med och utan fenor), 1h 15min
BodyBalance (kväll) 60 min

Torsdag:
Crossfit/core (kväll) 60 min

Fredag:
Vilodag (hoppade över dagens sim/livr pga seg, trött, lite halsont...)

Lördag:
Löpning (morgon) 3,1km - 19.16 (Kändes rätt dåligt.)

Söndag:
Simning med KSLS-masters kväll - körde 25 min landuppvärmning inkl knäövningar innan - tot 1h 25min

Varit rätt trött och seg i veckan. Humöret har varit lite sådär.
Blev inte riktigt som jag ville men en okej vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0