Bra träning!

Måndag:
En sjukt rörig dag, med runt 1000 telefonsamtal, men allt löste sig till slut. Plugg och jobb på det. 1 timmes lätt simning, "uppvärmning inför veckan".

Tisdag:
Körde ett rätt tufft livräddningspass med fokus på Superlifesaver och lite LineThrow. Jobbigt!!
Mental träning.

Onsdag:
Började med benstyrka i gymmet. Höjde mig i både benpressen och leg extension. Kul! Starka ben nu!! Knäet känns fortfarande inte helt 100, en stor anledning är säkert att jag är rätt kass på att rehabba. Men men, ska bli bättring på det. Fortsatte sedan med ett core-pass (skulle egentligen vara core med boll, men mig gör det inte så mycket att det blev utan boll). Ny instruktör för min del. Lite lugnare "tempo" eller vad man ska kalla det, fortfarande jobbigt för axlar och mage dock. Ryggen känndes stark dock. Körde på tills musklerna skakade - magmusklerna skakade, känndes lustigt hehe! Nöjd även med onsdagens träning. :)
Mental träning även denna dag.

Tordag:
Idag ska jag simma med KSLS. Blev riktigt bra pass förra veckan (mjölksyra!). Hoppas på favorit i repris denna vecka. Dewt blir nog sista tuffa passet innan SM. Sen blir det fokus teknik, sprint, vattenkänsla, pepp! :) Avslutar dagen med styrelsemöte. Fram tills dess ska jag plugga (vilket jag gjort hela förmiddagen, har en liten paus nu bara) och handla lite.

Nepp - åter till Deustch als Fremspreche - eine Didaktik!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Gott var det minsann! Och fint var det tydligen också... tack! Hoppas du kikar in igen!

2012-05-10 @ 19:01:51
Postat av: Katta

ja verkligen! men jag tror att jag har hittat det rätta knycket!!! Så jag får alltid bra mangosar! :D

2012-05-10 @ 23:55:10
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0