Rastlös.

Idag känner jag mig rastlös.

Skulle egentligen ha varit på träningsläger nu, toppningsläger inför SM, men det blev inställt. Så då tänkte jag köra en träningshelg på hemmaplan med extra mycket livräddnings-träning. Men halsen och örat säger annorlunda. Har varit rätt trött i veckan, men inte mer än så. Kändes lite lustigt i halsen i torsdags morse, men det gick över så jag gissade att jag bara sovit med öppen mun eller nåt. Kännde mig inte alls sjuk eller så. Så då blev det simning på eftermiddagen. Igår var halsen värre så det fick bli ett väldigt lätt teknikpass. Eftersom halsen och örat fortfarande inte känns bra har jag bestämt mig för att ta en eller två vilodagar så att jag inte drar på mig nåt skit nu med två veckor kvar till SM. Förhoppningsvis känner jag mig bra på måndag och kan träna på bra nästa vecka med.

Får passa på att pyssla lite här hemma i dag (dock inget alltför ansträngande) och plugga lite. Inget som lockar jättemycket, troligtvis därav rastlösheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0