Löptest.

Efter att ha målat trädgårdsboden en sista gång med den svarta färgen (tror den kommer bli jäkligt snygg när den är klar) var det dags för lite träning - inte blivit för mycket av den varan i veckan om man säger så. Körde ett löppass med mamma, Henry och Ludde var också med.
 
Uppvärmning: 1,5km lätt jogg + lite andra övningar, ca 15minuter.
5,6km på tid (lätt terräng): 28:24,59. Höll på att kräkas när jag kom i mål, riktigt jobbigt, men orkade springa hela vägen och et gick faktiskt snabbare än jag trodde. Har inte sprungit mycket i sommar så nu har vi satt avstampet för hösten. Ska springa samma runda på tid några gånger till i höst, så man får se om konditionen blir något bättre. :)
Joggade och mötte mamma som nedvarvning, och avslutade med ett dopp i sjön! 1 timmes träning blev det totalt.
30 crunches och lite stretch när jag kom hem. Och tigerbalsam på vaderna som av någon anledning är sjukt spända. (De och nacken!)
 
Imorgon blir det fortsatt städning hemma, planerande av undervisning och troligtvis simning med KSLS masters! Nu blir det till att varva ner i lite goda vänners sällskap. Martin är nöjd, inget diskuterande / klunsande om vem som ska köra eftersom jag har vit månad.
 
Visst ja, på måndag ska jag iväg på kroppsmätning. Spännande!
Trevlig kväll alla.
 
Mina babies. Grymma dojjor. Och Snygga! :)
 

Kommentarer
Postat av: Helena D

Jag har också tänkt simma! Ses då!

2012-09-08 @ 20:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0