Träningsplanering v. 14

PÅSKLOV (jobbar dock en del hemifrån)
 
Vecka 12 blev bra träningsvecka (4 pass hemma må-to, vila fr, 4 pass träningsläger lö-sö). Förra veckan blev sedan en lugn (lite lugnare än planerat dock, sliten). Denna vecka hoppas jag kunna få upp träningsmängden igen. SM närmar sig med stormsteg så nu är det prioritet på vatten och kompleteringen på land kommer mest vara styrka / explositivtet. Ju närmare tävlingen vi kommer, desto mer livräddning ska det bli.
 
Vecka 14 ska se ut så här på ett ungefär, fortfarande öppet för viss flexibilitet:
 
Måndag:
1h "mentalt" - jobbade med boken "Träna Tanken"
15 min massagestol + 45 min spikmatta + linnement för min stela rygg.
 
Tisdag:
Gruppträning "Krossfit-core" 1h + lätt simning efter.
 
Onsdag:
Simträning med KSLS masters 1,5h.
 
Torsdag:
Träning i vatten eller på land, får se vad som passar bäst.
 
Fredag:
Träning i vatten eller på land, får se vad som passar bäst.
 
Lördag:
Helst både styrka och simning.
 
Söndag:
Troligtvis vilodag.
 
Borde alltså kunna hamna på ca 6 pass denna vecka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0