Tillbaka till verkligheten

Jaha, nästan gjort första veckan på nya jobbet. Bööörjar komma in i det nu, men fortfarande lite... rörigt. Blir till att sätta sig på söndag och göra lite översiktsplaneringar osv.

Kanske ska avsluta EM-biten också. Efter havstävlingsdagen (som ju blev lite försenad) blev det buss till hotellet, middag, upp på rummet för dusch och fix, buss till ett annat hotell där partyt skulle vara. Mycket dans, mycket folk. Trevligt! Lite trött på hemresedagen kanske. Men man kan ju sova på flyget så.

Eftersom hemresan var på måndagen så missade jag ju elevernas första dag i skolan. Fast de hade inga lektioner då, så jag tror inte det blev några större problem. Träffade min klass på tisdagen. Verkar vara en trevlig liten åk 7-klass. :) Överlag verkar faktiskt alla elever vara trevliga och alla lektioner jag har haft har gått bra. Kul!

Nu sitter jag på tåget mot veckans sista jobbdag. Långa dagar med tidig uppstigning och lång resväg tar på krafterna så ska bli skönt med helg!

Imorgon väntar SM i havsgrenarna i Tylösand och på söndag tänkte jag mig: sovmorgon - jobb(!) - kanske lite träning - kanske lite trädgårdsjobb - slappa och vila upp mig inför kommande vecka. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0