Sliten...

Känner fortfarande den där obehagliga känslan i halsen. Det är inte så att det gör ont, jag kan prata och äta och allt, men det känns så som det känns precis innan man drar på sig en äcklig halsinfektion. :( Är trött och allmänt håglös. Inte bra. Behöver träna!! Får se hur det blir idag. Skulle ju simma, men fick chans till att öva lite extra tyska ikväll och det behövs ju också. Så då tänkte jag sticka ut och springa. Men det kanske inte är det smartaste om man är lite krasslig. Har ju sååå många gånger tänkt "jag har bara lite ont i halsen, det är ingen fara, jag tar det lugnt på träningen" och dagen efter har man vaknat med svullen hals som värker så mycket att det blir en utmaning bara att få i sig frukosten. Dagens I-landsproblem. Skäms lite nu, men så är det...

What to do???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0