8 juni - morgonträning.

Hade gärna följt mammas råd och vilat på morgonen idag, men då hade jag å andra sida fått stressa massa efter skolan. Kunde inte alls somna igår så var inte beredd på att vakna 05.16 - 4 minuter innan väckerklockan skulle ringa. Stannade dock kvar några minuter extra för att känna efter om jag inte mådde lite dåligt ändå och försöka övertala mig själv till att somna om. Av någon konstig anledning vann den andra sidan av mig och efter en liten fruksot (man kan inte äta för mycket innan morgonträningen) bar det av till simhallen.

Huvudserien idag bestod av 10*100 meter special (för min del crawl) med rätt hög fart fast ändå hyfast lång vila. Gick bra, även om jag kände av nattens brsit på sömn och de två senaste veckornas byte av träning mot alkohol. Dock nöjd med min insats och kan nu med gott samvete vila i eftermiddag. Skönt att slippa stressa efter skolan.

Imorgon blir det långpass - styrka + simning i en följd. Hu, hur ska det gå.


Lagkappslaget vid MWG i Indien 2007.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0