Det är tur att jag har dig.

Är lite tomt i lägenheten efter att Martin begett sig hem mot Sverige igen. Men får i alla fall mer tid till både skola och träning. Har inte blivit mycket av det de sista två veckorna, men eftersom jag inte har särskillt mycket sommarlov tyckte jag att jag kunde unna mig ett Spring Brake nu.

Har städat mitt rum, hallen och toan. Jag och mina lägenhetskompisar har ett städschema som faktiskt fungerar så vi slipper totalskabbig studentlya. Känns bra.

Vill ju helst vara ute när det är så här fint väder men jag vet av erfarenhet att jag ska ta mig an solen i små doser åt gången annars blir jag en liten gris med ömmande hud. Har därför hoppat fram och tillbaka mellan balkongen och datorn idag, men nu tror jag att jag har fått tillräckligt med färg för idag. Kanske.... Får se om det blir en löptur nu på eftermiddagen.

Funderar på om det kommer bli lätt eller svårt att sova ikväll. Kommer nog bli lite ensamt efter mer än en vecka med älsklingen. Men å andra sidan kommer det bli gött med lite plats att kunna snurra rundor i sömnen.

Igår var vi på Domburg. Älskar det stället!! Kul att Martin gillade det precis lika mycket som jag också. :)


Det är tur att jag har dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0