Träningssammanfattning v. 23

Träningssammanfattning v. 23:

Antal pass: 6 (varav ett dubbelpass) - 4 simning, 2 styrka, 1 löpning
Träningstid: 10h 50min
Riktigt nöjd med den här veckan! In med lite mer livräddningsmoment (ska se när och hur jag kan lyckas klämma in det) och kanske lite morgonpromenxier med så...

Nästa vecka ska jag till Dresden över helgen så blir bara träning må-fr (förhoppningsvis orkar jag upp och simma innan tåget rullar på fredag, får se hur det går med allt).

Borde verkligen ta tag i intervall-löpningen snart. Behöver bli snabb med ju. Spelar ingen roll om man kan springa milen på hyfsad tid. I livräddningen är det 5-200 meter som gäller. Tips?


Bild från arkivet: Kanada  2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0