Helgen.

Kort inlägg för ska iväg och se på bio tänkte jag. Kostar det bara 1 Euro är det lika bra att passa på. Plus att på söndagar är filmen på tyska och det är ju bra.

Igår var heldagsutflykt till Usedom. Besökte Kletterwald (klätterskog) och lekte Tarzan. Mycket kul. Fick på värsta klättrarutrustningen med hakar och allt och sen var det bara upp bland träden och gå balansgång, åka linbana, svinga sig i lianer med mera. Det fanns olika banor att välja på. Det första vi gick var ganska harmlös. Sen hittade vi en annan som hette Äventyr. Kul, tänkte vi. Var inte lika entusiastik 20 meter upp i träden sen. Men lyckades ta mig igenom allt (är lite fegis för höjder ibland). Tror stenhårt på att göra saker man är rädd för etc för att boosta självförtroendet!

Efter det var vi i en mysig liten ort vid havet. Nästan lika fin strand som Åhus. ;)

Idag har jag i princip gjort två saker: städat och pluggat. Så nu är jag välförtjänt av Coco Chanell med tjejerna.
Nej, hinner inte mer nu. Mer bilder kommer i veckan!!


Marie och jag trotsar kylan och mumsar glass!


Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

sv; det va ganska gott! :] hihi kram

2010-05-09 @ 21:40:33
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: Marie - Utmaningen!

hur länge är studierna i tyskland?:)

2010-05-10 @ 09:07:57
URL: http://rockspots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0