Helgen med Mami och Lillebroren.

I onsdags kom ju mamma och Jesper hit och i torsdags blev det en heldagsutflykt. Hoppades på bättre väder till fredagen, men icke. Ut i smårusket för en löptur alla tre blev det i alla fall. Eftermiddagen spenderades på stan, fick tag på ett par solbrillor på HM (destuom 50% rabatt) så nu ska jag väl ha allt inför sommaren. (Om den någonsin behagar komma hit.) Sen hem för god middag och sen tillbaka till stan. Var ju tvungen att visa mysiga Domburg. :)

Tyvärr var inte vädret bättre igår. Ösregnet på förmiddagen gjorde att vi begav oss till shoppingcentret en liten bit härifrån. Fanns inte jättemycket intressant men hittade billiga Converse så mamma och Jesper fick med sig nya skor hem i alla fall. Jag hade såååååå gärna köpt ett par blåa jag också, men ekonomin tillåter inte riktigt nya skor just nu. Och så har jag ju redan 7 par Converse så kanske klarar mig med dem.

Eftermiddagen var lite bättre så tog oss ut till et naturområde och gick en prommenix på lite drygt en timme, bland lera och vattenpölar. Jeansen blev sjukt leriga, men det finns ju tävttmaskin. Skönt att komma ut lite i alla fall. Blev fryspizza (riktigt knaprig god sådan) till middag och mysig hemmakväll med kortspel och gårdagens Så ska det låta.

Nu är jag själv igen och ska spendera dagen med plugg, städ och bara ta det lugnt. Kanske blir ett stretchpass om jag får tid över.

Lite bilder från gårdagen:






Kommentarer
Postat av: Malin

svar: jag håller med dig! :D Fast jag vägrar äta det till frukost! x)

2010-05-16 @ 10:13:37
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/
Postat av: roger winell

Vi hörs när du kommer hem. Och då bjuder vi på bättre väder

2010-05-17 @ 18:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0