Helgen.

Ja vad har jag gjort egentligen.

I fredags var det ju lite partaj, men blev rätt lugnt. Igår blev det sovmorgon, städning av lägenheten, översättningspluggande och allmänt en rätt lugn dag.

Idag har jag läst grammatik, tränat lite, tagit en promenad i botansika trädgården och lekt med min kamera och skrivit träningsrapport till tränarna i Sverige.

Nu blir det till att vila levern helt och hållet i 3 veckor och träna på bra inför SM/FMM. Känner mig laddad sen trosdagens träning.

Lite bilder från dagens prommenix:








Kommentarer
Postat av: Jessica [ myckelite om litemycke ]

hihi sant ja, i juli-aug blir vi sambos :) mysigt:D

2010-05-02 @ 23:29:19
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Kajsa

blommor? ja vill se korten från partyt!!!!

2010-05-03 @ 19:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0