sista träningen

Då var sista träningen innan SM avklarad. Farten är okej, men inte super. Tur att jag inte kör så mycket sprint. Problem med massa kramp idag. Inte kul alls. Får ta och kolla upp om jag har brist på något istället för att gå runt och gissa. Svart på vitt ska det vara.

Fick två lyckoamulletter av min tyska tränare, Dörte. :) En sten med ett hål igenom (som en tunnel) som på tyska kallas för Hühnergott om jag finns rätt. Och en liten kräfta i en nyckelring eftersom Kräftan är simklubbens maskott. Kul!! Har döpt den till Frans. Frans (och stenen) ska få följa med Maskott till Jönköping i helgen. Ska bara se till att inte Erik får tag på honom. Ska lägga in foto på dem sen men orkar verkligen inte nu. Måste packa.

Tur att jag inte behöver ta hem så mycket kläder. Mest livräddningsprylar och lite alkohol. :)

Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: Christina LindWinell

Så fin uppbackning du har från din tyska klubb! Roligt! Du ska att det gör nytta / ger resultat.

2010-05-19 @ 22:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0