Tråktisdag.

Igår var en rätt seg dag, mest bestående av försök till att plugga och med halv storm utanför fönstret. Desutom blev jag väckt av en pigg hund som ville ut och gå. I och för sig ett rätt skönt sätt att börja dagen, när man väl lyckats ta sig ur sängen. Det är tur att man har henne, hade varit himla ensamt hemma annars.

Kvällen blev desto bättre med bästa vännerna, en halv pizza och lite gott rött. Stort tack till Linas katter som uppförde sig förträffligt trots hund i lägenheten.

Vaknade mitt i natten av att Z skällde och hörde att någon var i huset. Snacka om att jag blev rädd! Men det visade sig vara min underbara sambo som kom hem lite tidigare. :) Härligt att få sova tillsammans igen.

Nu bär det av till stan för frisörbesök och en chai-latte. Sen blir det plugg i princip resten av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0