So much to do, so little time...

Idag har varit en ganska bra dag, men börjar känna mig lite småstressad över min lista på saker som måste göras. Ska försöka ta tag i det där på söndag, plus pluggandet och helst lite kantstensläggning. Vissa saker är ju viktigare än andra, så antar att det andra får vänta. Is totaly messed up in my brain!

Dagen har spenderats med gruppstudier i friluftsliv, lunch på stan med Lina, testrunda 3km löpning, grym middag och städning. Nu blir det soffläge med lite surfandes på nätet och snart ska jag även dra igång repmånad hade jag tänkt.

Imorgon blir det en tur till Karlskrona för att titta på FMM i Marin 5-kamp och sen blir det tjejmiddag med Malin, Christin, Theres och Hanna. Ska blir kul, för det var riktigt länge sen vi sågs allihop. Gissar på att vi kommer ha MASSOR att babbla om.


Värsta grymma middagen: Kycklingfilé med zuchini, bulgur och sallad med isbergssallad, tomat, gurka, paprika och avocado. Kolsyrad blåbärsdricka till det. Zuchinin kan jag verkligen rekomendera. Yummi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0