2 små fantastiska bokstäver

Gick upp med/försvarade uppsatsen idag.
Så. Jäkla. Pirrigt.

Men det gick bra. Över förväntan faktiskt. :) Opponenten tyckte den var bra, men kom ändå med intressanta funderingar, precis som det ska vara. Examinatorn var också nöjd, hade lite frågor men inte direkt något jag måste ändra. Ska korta sammanfattningen lite och fixa lite småsaker, sen har jag ett VG på examensarbetet. Vilket inte känns helt fel får jaf säga. ;) Var inte direkt beredd på det, så jag blev både paff och rätt så stolt. Började till och med skratta närjag fick reda på det.

I övrigt en rätt flänging dag. Först in till skolan för att gå på två andra redovisningsseminarier, sedan hem för att käka lunch och gå ut med Z, sen tillbaka till skolan igen för mitt eget redovisningssaminarium där alltså min uppsats diskuterades. Sen hem igen, mellis, ut med hunden och nu ska jag fixa det sista inför min opponering av en annan students uppsats. Imorgon förmiddag är det dags för den.

Har träningsvärk i vaderna, lite lustig hals och ett rätt spcäkat schema idag så träningen bevl endast en Powerwalk med hunden: 3,9 km på 40 minuter. Ska försöka knåpa ihop en träningsplanering för resten av veckan sen med. Det är ju sportlov denna veckan, vilket innebär mer folk på badhuset, så man får planera sina träningstider lite extra noggrant då. Kanske ett dubbelpass någon dag eftersom det inte blev mycket träning idag, hm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0