Sova?

Mobilbloggar.

Kan inte sova. Har lite småpanik över mitt examensarbete. Vill bli klar NU! Har pluggat i princip hela dagen. Lite ofokuserad stundvis dock. Tyvärr.

Tyckte jag var duktig som började dagen med promenad, cyklade till biblioteket och lånade fler böcker vid lunch för att få lite frisk luft, stack till gymmet en timme som avslutning på dagen. Men...

Nu är jag bara löjligt trött men kan inte sova. Magen kurrar lite med. Men mest försöker jag stålsätta mig mot min handledares kritik som förväntas komma imorgon vid handledarmötet. Det här har inte riktigt gått som planerat.

När jag är klar med uppsatsen, alltså helt klar, när den är godkänd och allt, då ska jag unna mig något. Funderar på en Fjällräven Kånken... Och så kanske jag får fixa till designen på bloggen som jag lyckats förstöra.

Sov gott alla!


Kommentarer
Postat av: steffi

Hej.

Kul, visste inte att du hade en heller =)

Men den ska jag följa och läsa med spänning =)



vet du om blogg.se kan nås via android-app??

2012-01-29 @ 15:44:04
URL: http://feffelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0