Trötta tisdag

Hade besök av lillebror igår. Vi kollade på idrottsgalan, drack te och traggade. Det var trevligt. Han hade sin hund med sig också, som vägrade att sova med honom i natt utan prompt skulle sova i stora sängen med mig och Z, haha. :) Men det gick bra.

Idag har jag varit hos frisören (välbehövligt), tvättat lite, jobbat vidare med uppsatsen (ack, må slutet på denna tunnel komma snart) och provat proteinpasta med Martins grekiska köttfärsröra till middag. Proteinpastan var rätt spännande. Ska försöka skriva lite mer om den i veckan så håll ögonen öppna! ;) Martins grekiska köttfärsröra är förövrigt helt sjukt god och jag ska tvinga honom att laga mer av den!

Har inte blivit mycket till träning idag. Överkroppen är stel sen igår, knäet är i och för sig på bättreingsvägen men inte helt ok, och i övrigt har jag bara varit trött (och lat?) nu på eftermiddagen och kvällen. Har börjat få ordning på min nya träningsdagbok i ala fall och skrivit ett livräddningspass till imorgon bitti.

Nu ska jag sätta upp min årsplanering med målsättningar, förbättringsområden och översiktsplanering på abslagstavlan så att jag varje dag blir påminnd om vart jag är på väg! Sen blir det soffmys med lillskrutten.


Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-01-17 @ 21:42:47
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0