För lite vatten

Det har tyvärr blivit lite för lite vatten-träning sista veckan/två veckorna. Har blivit mycket jobb, så man är rätt trött. Inte alltid jag lyckas masa mig till simhallen då, antingen för att jobbet drar ut på tiden eller för att jag helt enkelt inte orkar. Av någon anledning lockar dessutom gymmet mer än bassängen just nu.

Igår körde jag i alla fall ett kort och lätt simpass, mest för att få lite vattenkänsla och för att känna på kroppen. Ruggigt stel i övre rygg/nacke nu. Tid hos napprapat inbokad. I eftermiddag hoppas jag hinna i tid till simträningen med KSLS och på söndag ska jag simma med masters.

Det gäller att planera och vara effektiv, kanske kan jag bli bättre på det. I söndags satt jag nämligen med jobb största delen av dagen och när kvällen kom var jag inte alls sugen på att sätta mig på tåget till stan och träna. Försöka jobba mindre på helgen helt enkelt.

På lördag är det 1 vecka kvar till masters-SM i långbana. Ska bli spännande. :)


Kommentarer
Postat av: Clara Ringqvist

Ja den är lite kul och annorlunda!
Tack snälla du för din kommentar!

2012-09-27 @ 17:50:01
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0