Baby I'm coming home.

Idag har jag fixat det sista som fixas skulle & rummet är städat & det mesta är packat och klart. Ska bli skönt att komma hem och träffa nära och kära och njuta lite av sommarlovet. Men känns rätt lustigt också - har jag verkligen varit här i fyra månader?!

Igår samlades vi för en sista kväll tillsammans. Grillning var planerat, men eftersom himlen var nattsvart av hotande regnmoln blev maten tillagad i köket. Kom MASSA folk - vi blev tvugna att byta kök, haha! Kul att vi blev så många.

Imorgon bär det så av mot Sverige igen. Blir rätt sent hemkomst, orkar inte gå upp kl 5 så bokade in vaktmästaren lite senare så jag slipper stressa. Blir till att städa av golvet en sista gång imorgon så ska nog allt vara tiptop!

Sen kommer det nog dröja innan jag hör av mig här igen. Tänker njuta av min ledighet till 1000!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0